- Booking tasks arising from General Accounting operations
including, but not limited to prepaid expenses, cash, salaries, corporate
income tax;
- Manage and lead a team of 6 people, providing supervision,
coaching and support;
- Ownership of balance sheet control reconciliation for
General Accounting area including investigation of reconciling items to clear
in a timely manner;
- Continuously drives for optimization and for alignment to
the changing business needs;
- Offers support and consultancy in the optimization of
working files and internal processes within the stream;
- Offers professional expertise and guidance during the
review process from accounting/finance, tax and customs perspective;
• Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile
legislative in vigoare privind Securitatea Muncii, Prevenirea si Stingerea
Incendiilor de catre toti angajatii;
• acordarea de consultanta departamentelor, celor care coordoneaza diferite
departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative
in vigoare si normele privitoare la Securitatea Muncii, Prevenirea si Stingerea
Incendiilor;
• asigurarea instruirii si informarii personalului tehnico-administrativ in
probleme de Securitate Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor prin cele
trei forme de instructaj;
• cercetarea, inregistrarea, declararea si tinerea evidentei accidentelor de
munca si a bolilor profesionale, a accidentelor tehnice si a avariilor;
• elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii;
• elaborarea, impreuna cu conducerea societatii, a listei cu dotarea
echipamentelor de protectie si de lucru a salariatilor;
• intocmirea planului de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii
Incendiilor pentru toate punctele de lucru;
• intocmirea programului de masuri pentru Securitatea Muncii;
• intocmirea intregii documentatii cu privire la obtinerea avizelor,
acordurilor si autorizatiilor pe linie de securitate si sanatate in munca,
precum si de prevenire si stingere a incendiilor si de acordare prim ajutor;
Controlul modului, aplicarea reglementarilor legislative in
vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii si altor riscuri.
Securitatea muncii si protectia sanatatii angajatilor; acordarea
de consultanta in acest sens; elaborarea de instructiuni proprii SSM si
SU+AC(PSI).
RESPONSABILITATI:
Controlul si urmarirea modului in care se
aplica reglementarile legislative in vigoare privind Securitatea Muncii,
Prevenirea si Stingerea Incendiilor de catre toti anagajatii;
• acordarea de consultanta departamentelor, celor care coordoneaza diferite
departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative
in vigoare si normele privitoare la Securitatea Muncii, Prevenirea si Stingerea
Incendiilor;
• asigurarea instruirii si informarii personalului tehnico-administrativ in
probleme de Securitate Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor prin cele
trei forme de instructaj;
• cercetarea, inregistrarea, declararea si tinerea evidentei accidentelor de
munca si a bolilor profesionale, a accidentelor tehnice si a avariilor;
• elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii;
• elaborarea, impreuna cu conducerea societatii, a listei cu dotarea
echipamentelor de protectie si de lucru a salariatilor;
• intocmirea planului de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii
Incendiilor pentru toate punctele de lucru;
• intocmirea programului de masuri pentru Securitatea Muncii;
• intocmirea intregii documentatii cu privire la obtinerea avizelor,
acordurilor si autorizatiilor pe linie de securitate si sanatate in munca,
precum si de prevenire si stingere a incendiilor si de acordare prim ajutor;
Ai pasiune pentru artă și desing, dar și talent în a croi?
Cum ar suna să poți colabora cu un atelier ce activează de peste 10 ani pe
piața de creații vestimentare, să poți fi parte integrată în succesul unei
ținute și să ai aprecierea clientului?
Căutăm pentru atelierul din Cluj-Napoca al clientului nostru
un nou coleg sau colaborator care să aducă la perfecțiune ținutele create
pentru fiecare client în parte.
Te vei ocupa de ajustarea ținutelor vestimentare conform
indicațiilor și într-un timp optim pentru fiecare client.
Executa
corect si la timp lucrari de intretinere preventive si reparatii ale
masinilor si utilajelor de productie.
Evalueaza
starea echipamentelor si propune actiuni de inlocuire a unor piese in vederea
cresterii performantelor
Realizeaza
lucrari de pregatire a echipamentelor de productie
Participa
la verificarea si realizarea comenzilor pentru piese de schimb si
materiale consumabile necesare echipamentelor de productie
Executa
sarcinile primate conform programului de mentenanta preventive si
corectiva.
Executa lucrari specifice matriteriei: manipulare matrite, mentenanta nivel 1 si 2,
Identifica posibile probleme care pot cauza defecte in viitor (urme de uzura, fisuri, altele)
Participa la identificarea cauzei in cazul unui defect aparut la matrite
Participa la crearea unui stoc de piese de schimb si mentine acest stoc la un nivel stabilit
Te vei ocupa de:
- Monitorizarea
cu regularitate a livrarilor;
- Întocmirea de
rapoarte și menținerea unui contact permanent cu transportatorii;
- Coordonarea
activității transportatorilor;
- Furnizarea de
informații cu privire la starea corecta a transportului;
- Elaborează și
actualizează politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare
gestionării activității de achiziții la nivel de companie;
- Planifică întreaga
activitate de achiziții pentru a onora comenzile lansate de către clienții
companiei conform standardelor de calitate și termenelor contractuale agreate;
- Negociază cu
furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia și
supervizează derularea contractelor;
- Urmărește
comenzile de aprovizionare import/export;
- Urmărește
livrările și asigură documentele pentru formalitățile vamale;
- Optimizează
costurile și timpul derulării activităților în condiții de siguranță;
- Aplică
prevederile documentelor și asigură respectarea politicilor și obiectivelor
Sistemului de Management Integrat implementat în organizație, cooperează cu
echipa de audit pentru desfășurarea auditurilor;
- Asigură
calitatea și integritatea relațiilor cu furnizorii;
- Răspunde de
calitatea managementului departamentului și de corectiudinea datelor raportate.
Responsabilitati / Realizari
Veți lucra îndeaproape
cu echipa locală și clienții și vei aplica legislația fiscală românească în
raport de consultanță prin diverse activități:
- Pregătiți
declarații fiscale, plăți, documentele necesare și rapoarte;
- Evaluați
și cercetați problemele fiscale dificile pentru a identifica soluții;
- Respectați
reglementările prin transmiterea informațiilor necesare către autoritățile
federale, de stat și locale;
- Oferiți
sprijin și îndrumări în timpul auditurilor;
- Urmăriți
tendințele din industrie și schimbările legate de taxe;
- Întocmiți
rapoarte fiscale trimestriale și anuale precise.
Veți lucra îndeaproape
cu echipa locală și clienții și vei aplica legislația fiscală românească în
raport de consultanță prin diverse activități:
- Pregătiți
declarații fiscale, plăți, documentele necesare și rapoarte;
- Evaluați
și cercetați problemele fiscale dificile pentru a identifica soluții;
- Respectați
reglementările prin transmiterea informațiilor necesare către autoritățile
federale, de stat și locale;
- Oferiți
sprijin și îndrumări în timpul auditurilor;
- Urmăriți
tendințele din industrie și schimbările legate de taxe;
- Întocmiți
rapoarte fiscale trimestriale și anuale precise.
- Partner with Talent Acquisition,
Employer Branding, and Development focusing on Talent strategies to attract,
recruit, onboard, develop and retain people in order to enable our organization
to reach its goals;
- Implements HR projects in the
assigned area of responsibility;
- Supports implementation of
Employer Branding roadmap and acts as an ambassador;
- Provides ongoing input / insights
to the business into developing a positive employee experience;
- Translates input /insights from
employee journey mapping into deliverables to keep up the vibe of positive
employee experience;
- Provides input into the design
process and coordinates the implementation of the training and development
strategy;
- Provides insights to the business
into how to use HR Analytics to support business decision making, people
related decision making and to drive continuous HR improvement;
Requirements
Responsabilitati:
Responsabilitati:
• Analiza proceselor din activitatea organizatiei
• Analiza reglementarilor legale aplicabile privind protectia mediu;
• Analiza cerintelor cuprinse in autorizatia de mediu;
• Elaborarea programului de managementde mediu, bazat pe reglementarile
legale aplicabile si cerintele din autorizatia de mediu
• Managementul autorizatiilor de mediu si de gospodarire a apelor
• Evidenta si gestionarea deseurilor;
• Evidenta gestionarii abalajelor, intocmirea si transmiteredeclaratiilor
privind ambalajele introduse pe piata;
•Raportari si mentinerea relatiei cu autoritatiile;
• Elaborarea programului de monitorizare a factorilor de mediu;
• Elaborarea programului de audit intern si audit de deseuri;
• Elaborarea documentatiei sistemului de Managemant Mediu Conform ISO 14001;
• Instruirea personalului cu privire la problematica protectiei mediului si
privind gestionarea deseurilor;
• Gestionarea actelor normative de mediu.
- Elaborarea documentației de proiect, documente atașate,
machete, schițe, desene, produse, mecanisme și structuri de complexitate
variată;
- Utilizarea instrumentelor de automatizare a documentației de
proiect în fluxul de lucru;
- Asigurarea conformității proiectului și a documentației
similare cu cerințele de certificare, caietul de sarcini prevăzut, normele și
regulile de organizare a muncii, standardele de siguranță;
- Lead
initiatives associated with People Strategy, including but not limited to
talent acquisition and succession planning, as well as compensation and benefit
schemes;
- Lead the
execution of the people plan in core areas including Employee Relations,
Workforce planning, Systems, processes and administration, Payroll, etc.;
- Set up
& monitor processes for tracking and reporting People KPI’s and use this to
inform and improve services and practices;
- Support
employees in all people related topics, coach line managers to be empowered
around people, to drive engagement and performance topics and decisions;
- Build
people management skills and leadership capability across the company through
sharing best practices, coaching and training;
- Be key
contact of managers and employees to consult on policies and procedures;
- Provide
professional leadership, support and development to the team, including sharing
best practices and ensuring that relevant professional standards are met;
- Challenge
the process and develop ongoing new and innovative ways of working;
- Plan
structural & organisational changes and forecast operational budgets &
people costs;
Tot ce trebuie să faci este să colectezi date despre produsele țintă din
magazinele partenere, folosind scannerul.
Progam de lucru este de luni până vineri in intervalul orar: 08:30
– 17:30.
Încheiem contract pe perioadă nedeterminată.
- Participi
la elaborarea ofertelor tehnice de proiectare;
- Colectezi
date pentru elaborarea proiectelor;
- Participi
la proiectare din faza de concept până la detalii de execuție;
- Realizezi
specificații și memorii tehnice;
- Asiguri
documentația pentru autorizația de construire/demolare;
- Asiguri
asistența tehnică în execuție.
Requirements
- Participi
la elaborarea ofertelor tehnice de proiectare;
- Colectezi
date pentru elaborarea proiectelor;
- Participi
la proiectare din faza de concept până la detalii de execuție;
- Realizezi
specificații și memorii tehnice;
- Asiguri
documentația pentru autorizația de construire/demolare;
- Asiguri
asistența tehnică în execuție.
Requirements
- Instalarea
și verificarea echipamentelor GPS și/sau a sondelor litrometrice pe vehiculele
clienților;
- Întocmirea
documentelor necesare pentru evidențierea intervențiilor efectuate;
- Interacțiune
cu departamentele de vânzări, implementări și suport tehnic;
- Respectarea
regulilor de protecția muncii la operarea și intervențiile asupra
echipamentelor electrice;
Căutăm
persoană dinamică pentru montare echipamente de urmărire prin GPS pe zona Cluj
Napoca!
Constituie
avantaj: experiența în domeniul auto!
© Professional | Toate drepturile rezervate.