- Administrarea
relaţiei zilnice a clienţilor cu managerii flotei;
- Creșterea cotei
de piață deținute prin dezvoltarea portofoliului clienților existenți;
- Producerea,
trimiterea şi urmărirea ofertelor, pregătirea, urmărirea şi finalizarea
comenzilor de vehicule;
- Înregistrarea
şi manipularea apelurilor interne ale clienţilor, cererilor şi reclamaţiilor;
- Contactarea
proactivă și regulată a clienților prin intermediul telefonului;
- Pregătirea
analizelor de flotă (inclusiv toate informaţiile relevante pentru sprijinirea
recomandărilor pentru clienţi);
- Planificarea,
înregistrarea şi pregătirea întâlnirilor cu clienţii (analizele de flotă -
Fleet Review / Business review) pentru Business Manageri conform strategiei
agreate pentru clienţi; trimiterea de scrisori de confirmare a întâlnirilor;
- Procesarea de
rapoarte de vizită şi asigurarea urmăririi sarcinilor şi acţiunilor decise şi
convenite în timpul vizitelor la clienţi.
Responsible for End-to-End managing of a project to develop
a product, technology, system, solutions, services or IT solution: from the
initial start until the introduction in the Market or until internal company
delivery:
In this role, you have the opportunity to be part of a new
structure and team development driven by strategy and performance.
Responsabilities:
• Assess and validate new suppliers
to be part of the approved supplier portfolio (audits);
• New suppliers’ processes/products
validation (APQP/PPAP);
• Supplier issues management (quality
claims);
• Supplier’s periodical evaluation;
• Manage supplier’s escalations;
• Periodical supplier’s
requalification;
• Periodical reports (KPI).
Requirements• min.3 years of
professional experience
• Knowledge of Core
Tools (APQP, FMEA, SPC, MSA, PPAP)
• Knowledge of Problem
Solving (8D)
• Auditor experience/
skills
• Technical knowledge
• Communication skills
• English (B 2+ level)
• Availability for
traveling (15% of the time)
Scopul postului este de a
administra serviciul de recuperare a TVA-ului pentru clientii din portofoliu si
rezolvarea cu profesionalism a cererilor clientilor din aria sa de competenta.
- Contacteaza clientii alocati
(clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si
informatiilor necesare rambursarii TVA;
- Verifica documentele primite de
la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat
pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile
necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a
recupera TVA conform contractului semnat;
- Trimite catre clienti, periodic,
in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de
unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare
rambursarii TVA;
- Follow up in vederea obtinerii
de la toti clientii contactati documentele solicitate.
- Rezolva solicitari primite din
partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
- Persoana de contact in relatia
cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
- Ofera support, informatii si
solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel
sau prin email.
- Efectueaza modificari in
profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
- Rezolva solicitari primite din
partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte,
asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
- Intocmeste rapoarte lunare sau
la cererea superiorului direct.
- Ofera suport colegilor din
cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand
este cazul.
- Alte activitati de suport la
solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
- Sprijina clientii pe toata
durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism
solicitarilor acestora;
- Întâmpinarea clienților
- Emiterea/printarea facturilor și înregistrarea acestora
- Pregătirea dosarelor/documentelor necesare
- Organizarea evenimentelor, rezervări, achiziționare bilete
de avion
- Gestionează relația cu societățile bancare
- Menține la zi evidența financiară și contabilă
- Urmărește fluxul de numerar zilnic și planifică plățile
- Asigură efectuarea plăților
- Întocmește și completează documentele primare ale
companiei
- Menține evidența pontajelor
As Technichal Project
Leader, you'll be involved in:
Identification and distribution of all
Stakeholder Requirements, e.g. Customer Requirement Specifications, Legal
Standards, internal Standards;
Organization and participation in the technichal concept definition and release for
products;
Manage and define the detailed project planning
of technihcal development;
Ensure that the functionalit of the product are
in line with the customer requirements;
Manage problem resolution and change management
process including impacts to project timing, cost, overall risks;
Cooperate with international and
interdisciplinary teams and synchronize with our internal customers;
Travel for technical workshops, for analysis or
fixes at customer (side or at) production site in case production issues arise.
RequirementsYou can be a perfect
match if you have:
Graduated in a relevant field
(i.e. Electronics, Computer science, Automatics, Electrical Engineering,
Medical Bioengineering, Mathematics or Physics);
Knowledge of embedded systems,
model based engineering and programming;
Understanding of system control
engineering, electronics and physics;
Basic knowledge about
MATLAB/Simulink;
Capability to analyze technical
problems;
Good writing, reading and
speaking English skills;
Analytical skills and a structured
manner of work.
As System
Engineer, you'll be involved in:
Development of system functions and concepts for
different products;
Identification and distribution of all
Stakeholder Requirements, e.g. Customer Requirement Specifications, Legal
Standards, internal Standards;
Requirements management (traceability, changes,
metrics);
Organization and participation in the
elicitation and analysis of the relevant requirements;
Contribute to the definition of the system
architecture and to the decomposition of the system into sub-systems (platform,
modules and components);
Create models and simulation of embedded
software solutions using Matlab/Simulink;
Ensure that the Specifications are in line with
the customer requirements;
Manage problem resolution and change management
process including impacts to project timing, cost, overall risks;
Cooperate with international and
interdisciplinary teams and synchronize with our internal customers;
Travel for technical workshops, for analysis or
fixes at customer (side or at) production site in case production issues arise.
A mentor will support you to
stepwise take over own responsibility after an initial training phase which
will familiarize you with our products, tools, processes and organization.
RequirementsYou can be a perfect match if you have:
Graduated in a relevant field (i.e. Electronics,
Computer science, Automatics, Electrical Engineering, Medical Bioengineering,
Mathematics or Physics);
Knowledge of embedded systems, model based
engineering and programming;
Understanding of system control engineering,
electronics and physics;
Basic knowledge about MATLAB/Simulink;
Capability to analyze technical problems;
Good writing, reading and speaking English
skills;
Analytical skills and a structured manner of
work.
Working Time: Full time
- Partner with Talent Acquisition,
Employer Branding, and Development focusing on Talent strategies to attract,
recruit, onboard, develop and retain people in order to enable our organization
to reach its goals
- Implements HR projects in the
assigned area of responsibility
- Supports implementation of
Employer Branding roadmap and acts as an ambassador
- Provides ongoing input / insights
to the business into developing a positive employee experience
- Translates input /insights from
employee journey mapping into deliverables to keep up the vibe of positive
employee experience
- Provides input into the design
process and coordinates the implementation of the training and development
strategy
- Provides insights to the business
into how to use HR Analytics to support business decision making, people
related decision making and to drive continuous HR improvement
- responsible for employer branding and internal
communication strategies action plans and implementation;
- initiate and coordinate internal communication
campaigns in order to support organizational values and culture;
- organizes internal events for our employees;
- responsible for employee surveys, results
communication and action plans;
- plans, establishes and oversees the employer's
social media presence and channels related to talent acquisition and employer
branding campaigns;
- keep a close eye to the employer branding and
internal communication budgets;
- provides presentations in front of the board;
- manage and continuously
improve the company’s career website to ensure that it is a creative and effective
tool for attracting suitable candidates.
- Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii
certificatelor digitale;
- Introducerea datelor in sistemul informatic, in functie de
tipul de document;
- Validarea datelor intorduse;
- Expedierea si arhivarea documentelor catre clientii firmei;
- Oferirea de informatii cu privire la utilizarea
certificatelor digitale, la solicitarile clientului.
Se asigură de organizarea tuturor sarcinilor administrative
(comenzi de rechizite și consumabile de birou, conexiune directă cu toți
furnizorii, coordonarea întregii corespondențe);
Este persoana de contact pentru toate cererile de călătorie;
Urmărește agenda Directorului General si notează programările
întalnirilor Directorului General și urmarește respectarea acestora,
reprogramarea acestora, după caz;
Asigură redactarea documentelor/corespondenței de protocol si
- realizează traducerea în/din limba engleză a documentelor de prezentare a
companiei sau a altor documente specifice managementului firmei;
Asistă la ședințele de lucru, redactează minuta și se asigură
de transmiterea informațiilor către departamentele implicate, dupa caz;
Asistă managerii de departamente în implementarea și
dezvoltarea de noi proiecte.
RequirementsExperiență de minim 3 ani pe o
pozitie similară;
Studii superioare finalizate;
Bune abilitati de operare calculator: Word,
Excel, PowerPoint, navigare Internet;
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
Atenţie distributivă;
Capacitatea de a lucra autonom și de înțelegere a
business-ului;
Abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua
decizii şi a rezolava diverse probleme;
Capacitate de planificare şi prioritizare.
- Dezvoltarea portofoliului prin căutarea permanentă de noi
clienți;
- Prospectarea pieței, identificarea potențialilor clienți;
- Menținerea relației cu clienții existenți;
- Prezentarea și promovarea produselor companiei;
- Consilierea tehnică a clienților;
- Preluarea comenzilor;
- Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților
în funcție de solicitarea facuta;
- Rezolvarea solicitarilor în conformitate cu procedurile
interne prin contactare telefonica, email sau chat;
- Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin
contactare telefonica, email sau chat;
- Preluarea solicitărilor de identificare video a clienților
utilizând aplicația informatică;
- Ghidarea clientului pentru realizarea cu succes a
identificării video;
- Verificarea, validarea și corectarea datelor preluate din
actul de identitate în aplicația de identificare video;
- Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor
companiei;
- Întocmirea de rapoarte de activitate conform solicitărilor
superiorului direct.
In this role, you have the
opportunity to provide strategic services to support the requirements of the business
partner leaders, including Process compliance, Process improvement, application
convergence and continuous communication. Role is the bridging instance between
the businesses, functions, sales and service geographies and the IT functions
within the company.
You are responsible for:
- Manage and take local engagement
with business on IT service and delivery in own Markets;
- Be the one face of IT towards
assigned business stakeholders in the market organization. Ensure that the IT
portfolio and service provisioning is balanced between market needs and global
IT-strategy. Oversee the IT portfolio for local & global initiatives
especially within own domain and ensure timely preparation for deployment as
well as operations after GoLive in business & IT to avoid any surprises or
unforeseen gaps. Monitoring quality, progress and performance of IT-Services
and take all necessary corrective actions to ensure that all elements esp. in
the TSLA are being delivered;
- Manage any escalations from/to
business related to IT services, with communication to business and close follow
up with IT Ops Mgt (monitor, activate & contribute as needed);
- Defining and evolving the IT
strategy and delivery of roadmaps aligned with strategic business imperatives
are tailored to the requirements from Day 2. Providing Market input and
evaluate the technical and economic feasibility of proposed solutions;
- Consult business on available IT
services & solutions for benefit / impact / challenges involved to allow
priority setting across the total portfolio of initiatives in IT & Markets,
locally and globally for smooth operations and maximum benefit;
- Actively drive business
discussion of service needs to reduce / standardize local application per
value/cost and priority. Management of current solutions & services,
promoting scalability and reusability of initiatives co-delivered by the IT
community across geographies. Participating in the strategic planning process
with business to understand market business priorities and impact on
information systems and technologies;
- Drive an engaged community of IT,
key users and SMEs towards market, a.o. by transparent communication, active
involvement and by setting inspiring and aspirational goals and daily
management as applicable.
Scopul postului este de a
administra serviciul de recuperare a TVA-ului pentru clientii din portofoliu si
rezolvarea cu profesionalism a cererilor clientilor din aria sa de competenta.
- Contacteaza clientii alocati
(clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si
informatiilor necesare rambursarii TVA;
- Verifica documentele primite de
la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat
pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile
necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a
recupera TVA conform contractului semnat;
- Trimite catre clienti, periodic,
in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de
unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare
rambursarii TVA;
- Follow up in vederea obtinerii
de la toti clientii contactati documentele solicitate.
- Rezolva solicitari primite din
partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
- Persoana de contact in relatia
cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
- Ofera support, informatii si
solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel
sau prin email.
- Efectueaza modificari in
profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
- Rezolva solicitari primite din
partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte,
asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
- Intocmeste rapoarte lunare sau
la cererea superiorului direct.
- Ofera suport colegilor din
cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand
este cazul.
- Alte activitati de suport la
solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
- Sprijina clientii pe toata
durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism
solicitarilor acestora;
We are looking for an experienced
Brand Manager to support Global Haemophilia team | Rare Disease
RESPONSIBILITIES
- Support and collaborate with
Patient and HCP lead in the development and execution of the Global Hemophilia
Portfolio congress strategy, KPI and execution
- Support the contracting of HCPs
for Medical Education activities including symposiums and Advisory Boards
- Collaborate with Global Business
Support to engage with congress organizational groups to drive efficiencies on
the execution of congress activities, also coordinating the final congress
report
- Collaborate with Global Business
Support to develop and measure actionable congress metrics and capturing
performance in congress summary reports
- Collaborate with Senior Brand
Manager on the following activities:
· Contribute to the development of
brand strategy
· Support development of compliant
promotional campaigns / programs by working closely with external agencies and
cross-functional and country teams. Lead effective rollout to markets
· Support externalization of congress
presence before and after congress (e.g. social media engagement)
· Manage cross-functional and
cross-country congress meetings by setting the agenda and ensuring insightful
discussion and follow up
· Manage and monitor the brand global
marketing budget by working closely with the global marketing lead and finance;
Facilitate opening of POs, collect appropriate documentation to ensure
compliance to internal corporate SOPs, tracking of monthly brand global
marketing budget for congresses
Responsabilităţi:
Ai pasiune pentru artă și desing, dar și
talent în a croi?
Cum ar suna să poți colabora cu un atelier ce activează de peste
10 ani pe
piața de creații vestimentare, să poți fi parte
integrată în succesul
unei ținute și să ai aprecierea clientului?
Căutăm pentru atelierul din Cluj-Napoca al
clientului
nostru un nou coleg sau colaborator care să aducă la perfecțiune
ținutele
create pentru fiecare client în parte.
Overview
PM will be responsible for developing a process flow diagram,
from designing the flow until implementation. You will team up with GM,
Financial and Engineering departments to ensure effective introduction of
products, technologies, systems, solution or services while you will be the
project owner and will coordinate the processes End2End: gaining agreements on,
balancing schedule, costs, quality, managing the scope, requirements and
internal/external stakeholders, ensuring execution is in line with the project
guidelines and directives.
© Professional | Toate drepturile rezervate.