Scopul postului este de a
administra serviciul de recuperare a TVA-ului pentru clientii din portofoliu si
rezolvarea cu profesionalism a cererilor clientilor din aria sa de competenta.
- Contacteaza clientii alocati
(clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si
informatiilor necesare rambursarii TVA;
- Verifica documentele primite de
la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat
pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile
necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a
recupera TVA conform contractului semnat;
- Trimite catre clienti, periodic,
in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de
unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare
rambursarii TVA;
- Follow up in vederea obtinerii
de la toti clientii contactati documentele solicitate.
- Rezolva solicitari primite din
partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
- Persoana de contact in relatia
cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
- Ofera support, informatii si
solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel
sau prin email.
- Efectueaza modificari in
profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
- Rezolva solicitari primite din
partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte,
asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
- Intocmeste rapoarte lunare sau
la cererea superiorului direct.
- Ofera suport colegilor din
cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand
este cazul.
- Alte activitati de suport la
solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
- Sprijina clientii pe toata
durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism
solicitarilor acestora;
- Bune abilitati de intelegere,
procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor - informatii in alte
situatii intampinate;
- Bune abilitati de organizare si
atentie la detalii;
- Experienta de minim 2 ani
intr-un post full time;
- Bune abilitati de comunicare si
negociere;
- Bune abilitati de operare
calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de
informatii relevante in domeniul de activitate;
- Cunostinte de limba engleza -
nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.
Se lucreaza hibrid;
Program: 09-:00 - 18:00;
Locatie: Bucuresti, sector 1.
S.C. Agentia de Servicii
Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal.
Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor
Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa
consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr