- Definirea,
impreuna cu Managerul de Marketing, si Implementarea strategiei de
loializare clienti (persoane fizice), incluzand personalul
din statiile de alimentare , in vederea atingerii obiectivelor
organizationale si in concordanta cu planul de loializare clienti; - Gestionarea
și coordonarea tuturor activităților de vanzare si comunicare, legate de
programul de loialitate; - Stabilirea,
impreuna cu Managerul de Marketing, a bugetului anual necesar operarii
programului de loialitate; - Implementarea
de tactici de atragere de noi clienti in programul de loialitate, retentia
clientilor actuali si maximizarea valorii acestora; - Implementarea
de sondaje de opinie si studii in randul clientilor loiali, cu scopul de a
determina nevoile prezente si viitoare ale acestora si de a genera actiuni
pentru satisfacerea lor; - Elaborarea
și implementarea si testarea platforme operaționale pentru programul de
loialitate: proceduri interne, manual de operațiuni pentru punctele de
lucru, termeni și condiții; - Analiza
rezultatelor programului de loialitate dedicat clientilor prin
implementarea de rapoarte specifice; comunicarea acestor rezultate in
interiorul organizatiei; - Elaborarea
catalogului anual de loialitate și a materialelor legate de acesta
(configurații), inclusiv negocierea cu furnizorii de cadouri si
supervizarea proceselor logistice si financiar-contabile implicate,
colaborand cu Specialistul programului de loialitate; - Dezvoltarea
de parteneriate, in vederea dezvoltarii de oferte speciale pentru
participantii in programul de loialitate.
Requirements
- Motivarea și instruirea membrilor din echipa coordonata - Orientarea spre rezultate comerciale strategice, ținând cont că sunt
distribuite informații complete și precise - Nivel ridicat de energie profesională (tendința de a realiza obiectivele
convenite), perseverență. - Asigurarea atenției pentru nevoile și așteptările clienților - Cunoștințe profesionale adecvate cu privire la piața de retail a
carburanților și piața bunurilor de consum cu mișcare rapidă, produse și servicii
și comunicare marketing - Personalitate meticuloasă și matură - Capacitatea de a evalua sisteme integrate complexe
Offer Details
} ?>
Apply now
Participăm la târgul de joburi Angajatori de Top 2023
Ne pregătim pentru cel mai important eveniment de carieră din România, Angajatori de Top, în perioada 31 martie – 01 aprilie 2023, la Sala Palatului, etaj 1. Vino să întalnești echipa Professional!