Oportunitati angajare

Loyalty Manager, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Loyalty Manager
Department
MARKETING/COMUNICARE/MARKET RESEARCH
Target Date
Location
Bucuresti
Country
Romania


Requirements


Description
- Definirea, impreuna cu Managerul de Marketing, si Implementarea strategiei de loializare clienti (persoane fizice), incluzand personalul din statiile de alimentare , in vederea atingerii obiectivelor organizationale si in concordanta cu planul de loializare clienti;
- Gestionarea și coordonarea tuturor activităților de vanzare si comunicare, legate de programul de loialitate;
- Stabilirea, impreuna cu Managerul de Marketing, a bugetului anual necesar operarii programului de loialitate;
- Implementarea de tactici de atragere de noi clienti in programul de loialitate, retentia clientilor actuali si maximizarea valorii acestora;
- Implementarea de sondaje de opinie si studii in randul clientilor loiali, cu scopul de a determina nevoile prezente si viitoare ale acestora si de a genera actiuni pentru satisfacerea lor;
- Elaborarea și implementarea si testarea platforme operaționale pentru programul de loialitate: proceduri interne, manual de operațiuni pentru punctele de lucru, termeni și condiții;
- Analiza rezultatelor programului de loialitate dedicat clientilor prin implementarea de rapoarte specifice; comunicarea acestor rezultate in interiorul organizatiei;
- Elaborarea catalogului anual de loialitate și a materialelor legate de acesta (configurații), inclusiv negocierea cu furnizorii de cadouri si supervizarea proceselor logistice si financiar-contabile implicate, colaborand cu Specialistul programului de loialitate;
- Dezvoltarea de parteneriate, in vederea dezvoltarii de oferte speciale pentru participantii in programul de loialitate.

Requirements
- Motivarea și instruirea membrilor din echipa coordonata
- Orientarea spre rezultate comerciale strategice, ținând cont că sunt distribuite informații complete și precise
- Nivel ridicat de energie profesională (tendința de a realiza obiectivele convenite), perseverență.
- Asigurarea atenției pentru nevoile și așteptările clienților
- Cunoștințe profesionale adecvate cu privire la piața de retail a carburanților și piața bunurilor de consum cu mișcare rapidă, produse și servicii și comunicare marketing
- Personalitate meticuloasă și matură
- Capacitatea de a evalua sisteme integrate complexe





Offer Details


Apply now
Participăm la târgul de joburi Angajatori de Top 2023

Ne pregătim pentru cel mai important eveniment de carieră din România, Angajatori de Top, în perioada 31 martie – 01 aprilie 2023, la Sala Palatului, etaj 1. Vino să întalnești echipa Professional!